Aktualności

Kategoria: Aktualności  Case study 

Historia pewnej oszpeconej twarzy… Po co są urządzenia awaryjne?



Pracodawcy mają tysiące wymówek  aby nie montować urządzeń awaryjnych. Najczęściej pojawią się dwa:

  • “Przecież nigdy nic się nie stało”
  • “Skoro mamy wodę w umywalkach to po co myjki do oczu?”

 

Czy warto czekać do wypadku?

Takie też argumenty miał pracodawca firmy, o której dzisiaj opowiem. I pewnie miałby takie dalej… gdyby nie fakt, że jeden z jego pracowników prysnął sobie chemią na policzki i skronie.


Co prawda posiadał gogle czyli jeden ze środków ochrony osobistej, ale one nie uchroniły całej twarzy. W panice nikt nie wiedział jak mu pomóc.


Zanim przyjechało pogotowie doszło do poważnych obrażeń, które już na zawsze będzie oglądał w lustrze patrząc na swoje odbicie co rano. Sprawa skończyła się w sądzie, a firma została pociągnięta do odpowiedzialności.

 


Czy można było tego uniknąć? Oczywiście! Tylko najpierw pracodawca musiałby wiedzieć o swoim PRAWNYM OBOWIĄZKU posiadania urządzeń awaryjnych.

Przed oszpeceniem twarzy pracownika uratowałoby JEDNO szkolenie: Magazynowanie Materiałów Niebezpiecznych - jak wyposażyć magazyn chemiczny łącząc wymagania prawne z praktycznym podejściem.


Dzięki temu szkoleniu pracodawcy dowiadują się:

  • jak dbać o bezpieczeństwo pracowników pracujących z chemią,
  • w jakie urządzenia należy wyposażyć magazyn, aby spełniał on normy,
  • jak połączyć wymagania prawne z praktycznym podejściem.


Nie patrz na bezpieczeństwo z przymrużeniem oka, bo w razie wypadku ucierpią nie tylko Twoje finanse, ale również sumienie 



Zarezerwuj swoje miejsce na najbliższym szkoleniu 23 sierpnia. Liczba miejsc jest ograniczona, zapisz się teraz: https://demag.com.pl/Zapraszam-na-szkolenie.html

Kategorie:

Kontakt

Masz pytania? Doradzimy na pewno